جمعه، خرداد ۲۸، ۱۳۸۹

...



بهار 1389

۹ نظر:

مهدي رضوي گفت...

فرم زيبايي دارد اين اثر

معصومه گفت...

آتوسای عزیزم سلام
عکس بسیار زیبا و تامل برانگیزی است.
سلامت باشی و ذهنت شکوفاتر از همیشه .
موفق باشی

ساسان فهیمی گفت...

خطوط بصری مؤثری دارد عکستان
ممنون ام

هستی گفت...

عکس خیلی قشنگی شده است. ننوشتید کی و کجا گرفته شده است.

وحید گفت...

خوب من که از خطوط بصری چیزی نمی فهمم ولی خیلی قشنگ است. راستی سایز اصلی اون عکس تو صفحه جا نمی شد و مجبور شدم مچاله اش کنم تا جا بشه و بلد نبودم درست و حسابی کوچکش کنم. ولی منبع رو اضافه کردم. فکر کردم چون پایینش اسم داره کفایت می کنه ولی بهتر بود که منبع کامل می دادم. ممنون که آمدی.

آتوسا تقوی گفت...

با تشکر از نظر همه دوستان.

هستی جان در جواب شما باید بگم که این عکس را در یکی از جاده های استان کرمان گرفتم و در فروردین ماه.

احمد سلطانیان گفت...

سلام
متشکرم که تشریف آوردید.
سپاسگزار شما هستم چنانچه ایرادات بنده را بدون تعارفات معمول بنویسید با این کار لطف بسیار بزرگی به بنده میکنید.
در ابتدای کار زیاد به فکر نکات فنی نبودم اما حالا با وجود بزرگوارانی چون شما که به هنر عکاسی آشنا هستید فرصت خوبی فراهم شده تا با نقد عکسهایم به اطلاعات اندکم اضافه شود.
باز هم ممنونم - روز خوش

مهدی گفت...

بعضی ها از روز اول نگران آفریده شده اند...ورود به عالم وجودبه ریسکش می ارزد؟شاید

habib گفت...

رویش در کویر؟؟
سیاه وسفید بودن عکس بار معنای اش را بیشتر کرده...